Вимоги до шкільної форми учня Великоолександрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Адміністрація школи звертається до батьків з проханням постійно контролювати виконання учнями вимог щодо зовнішнього вигляду. Ці вимоги співпадають з державною політикою України у цьому питанні. Крім того, дані вимоги допомагають правильному вихованню ділової культури та зменшують відповідні видатки батьків.
Згідно з Указом президента України від 02.06.1996 р. №417 "Про шкільну форму для учнів середніх закладів освіти", постанови Кабінету Міністрів України від 22.08.1998 р. №1004 "Про запровадження шкільної форми для учнів середніх закладів освіти", наказом Головного управління освіти і науки від 03.06.2004р. №189 "Про шкільну форму" та від 09.12.2004 р. №346 "Про посилення контролю щодо забезпечення шкільною формою учнів загальноосвітніх закладів освіти" учень повинен з'являтися до школи у формі, яка є обов'язковою.
Щоденний одяг для занять (хлопці):
* Діловий костюм, сорочка біла або однотонна світлого кольору, туфлі ( не кросівки).
Зміни, які допускаються взимку, при низькій температурі:
* Легкий светр (гольф) під піджак. Жилет (на сорочку під піджак).
Зміни, які допускаються влітку, при високій температурі:
* Сорочка з коротким рукавом (не футболка) без піджака. Літні відкриті туфлі.
Щоденний одяг для занять (дівчата):
* Жакет та спідниця без розрізів до коліна, брюки (не джинси та не stretch-модель). сарафан.
* Блуза біла або однотонна ( не футболка, не майка).
*Туфлі (без підборів або невисокий каблук, платформа помірної висоти, не кросівки).
* Колготи тілесного або темного кольору.
Зміни, які допускаються взимку, при низькій температурі:
* Легкий светр (гольф) під жакет. Жилет (на блузу), жакет.
Зміни, які допускаються влітку при високій температурі:
*Блуза з коротким рукавом (не футболка) без жакета. Літні відкриті туфлі.
Важливо:
* Шкільна форма має бути бездоганно випрана та випрасувана.
* Учень повинен мати чисту носову хустинку, гребінець.
* Учень зобов'язаний слідкувати за чистотою тіла, рук, зубів, носа, вух.
* У другій половині дня (під час роботи групи продовженого дня, гуртків та спортивних секцій) для учнів дозволяється заміна ділового одягу на одяг довільного спортивного стилю.
Одяг для занять фізичною культурою:
*Cпортивний костюм, футболка, кросівки або кеди, змінні шкарпетки.
* Стрічка або заколка для довгого волосся у дівчат.
Вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів
При оцінюванні навчальних досягнень учнів ураховуються:
- характеристики відповіді учня: цілісність, повнота, логічність, обґрунтованість, правильність;
- якість знань: осмисленість, глибина, гнучкість, дієвість, системність, узагальненість, міцність;
- ступінь сформованості загальнонавчальних та предметних умінь і навичок;
- рівень володіння розумовими операціями: вміння аналізувати, синтезувати, порівнювати, абстрагувати, класифікувати, узагальнювати, робити висновки тощо;
- досвід творчої діяльності (вміння виявляти проблеми та розв’язувати їх, формулювати гіпотези);
- самостійність оцінних суджень.
Ці орієнтири покладено в основу чотирьох рівнів навчальних досягнень учнів: початкового, середнього, достатнього, високого.
Перший рівень - початковий. Відповідь учня (учениці) фрагментарна, характеризується початковими уявленнями про предмет вивчення.
Другий рівень - середній. Учень (учениця) відтворює основний навчальний матеріал, виконує завдання за зразком, володіє елементарними вміннями навчальної діяльності.
Третій рівень — достатній. Учень (учениця) знає істотні ознаки понять, явищ, зв'язки між ними, вміє пояснити основні закономірності, а також самостійно застосовує знання в стандартних ситуаціях, володіє розумовими операціями (аналізом, абстрагуванням, узагальненням тощо), вміє робити висновки, виправляти допущені помилки. Відповідь учня (учениця) правильна, логічна, обґрунтована, хоча їм бракує власних суджень.
Четвертий рівень - високий. Знання учня (учениці) є глибокими, міцними, системними; учень (учениця) вміє застосовувати їх для виконання творчих завдань, його (її) навчальна діяльність позначена вмінням самостійно оцінювати різноманітні ситуації, явища, факти, виявляти і відстоювати особисту позицію. Водночас, визначення високого рівня навчальних досягнень, зокрема оцінки 12 балів, передбачає знання та уміння в межах навчальної програми і не передбачає участі школярів у олімпіадах, творчих конкурсах тощо .
Кожний наступний рівень вимог вбирає в себе вимоги до попереднього, а також додає нові характеристики.
Критерії оцінювання навчальних досягнень реалізуються в нормах оцінок, які встановлюють чітке співвідношення між вимогами до знань, умінь і навичок, які оцінюються, та показником оцінки в балах.
Рівні навчальних досягнень |
Бали
|
Загальні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
|
I. Початковий |
1 |
Учень (учениця) може розрізняти об'єкти вивчення |
2 |
Учень (учениця) відтворює незначну частину навчального матеріалу, має нечіткі уявлення про об'єкт вивчення |
|
3 |
Учень (учениця) відтворює частину навчального матеріалу; з допомогою вчителя виконує елементарні завдання |
|
II. Середній |
4 |
Учень (учениця) з допомогою вчителя відтворює основний навчальний матеріал, може повторити за зразком певну операцію, дію |
5 |
Учень (учениця) відтворює основний навчальний матеріал, здатний з помилками й неточностями дати визначення понять, сформулювати правило |
|
6 |
Учень (учениця) виявляє знання й розуміння основних положень навчального матеріалу. Відповідь його(її) правильна, але недостатньо осмислена. Вміє застосовувати знання при виконанні завдань за зразком. |
|
III. Достатній |
7 |
Учень (учениця) правильно відтворює навчальний матеріал, знає основоположні теорії і факти, вміє наводити окремі власні приклади на підтвердження певних думок, частково контролює власні навчальні дії |
8 |
Знання учня (учениці) є достатніми, він (вона) застосовує вивчений матеріал у стандартних ситуаціях, намагається аналізувати, встановлювати найсуттєвіші зв'язки і залежність між явищами, фактами, робити висновки, загалом контролює власну діяльність. Відповідь його (її) логічна, хоч і має неточності |
|
9 |
Учень (учениця) добре володіє вивченим матеріалом, застосовує знання в стандартних ситуаціях, уміє аналізувати й систематизувати інформацію, використовує загальновідомі докази із самостійною і правильною аргументацією |
|
IV. Високий |
10 |
Учень (учениця) має міцні знання, здатний (а) використовувати їх у практичній діяльності, робити висновки, узагальнення, аргументувати їх |
11 |
Учень (учениця) на високому рівні володіє узагальненими знаннями в обсязі та в межах вимог навчальних програм, аргументовано використовує їх у різних ситуаціях, уміє знаходити інформацію та аналізувати її, ставити і розв'язувати проблеми |
|
12 |
Учень (учениця) має системні глибокі знання в обсязі та в межах вимог навчальних програм, усвідомлено використовує їх у стандартних та нестандартних ситуаціях. Уміє самостійно аналізувати, оцінювати, узагальнювати опанований матеріал, самостійно користуватися джерелами інформації, приймати рішення |