Вівторок, 19.03.2024, 10:30
Вітаю Вас Гість | RSS

Великоолександрівський ліцей

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 148
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Інформація для батьків

 

Вимоги до шкільної форми учня Великоолександрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Адміністрація школи звертається до батьків з проханням постійно контролювати виконання учнями вимог щодо зовнішнього вигляду. Ці вимоги співпадають з державною політикою України у цьому питанні. Крім того, дані вимоги допомагають правильному вихованню ділової культури та зменшують відповідні видатки батьків.

Згідно з Указом президента України від 02.06.1996 р. №417 "Про шкільну форму для учнів середніх закладів освіти", постанови Кабінету Міністрів України від 22.08.1998 р. №1004 "Про запровадження шкільної форми для учнів середніх закладів освіти", наказом Головного управління освіти і науки від 03.06.2004р. №189 "Про шкільну форму" та від 09.12.2004 р. №346 "Про посилення контролю щодо забезпечення шкільною формою учнів загальноосвітніх закладів освіти" учень повинен з'являтися до школи у формі, яка є обов'язковою.

Щоденний одяг для занять (хлопці):

 * Діловий костюм, сорочка біла або однотонна світлого кольору, туфлі ( не кросівки).

 Зміни, які допускаються взимку, при низькій температурі:

* Легкий светр (гольф) під піджак. Жилет (на сорочку під піджак).

 Зміни, які допускаються влітку, при високій температурі:

 * Сорочка з коротким рукавом (не футболка) без піджака. Літні відкриті туфлі.

 Щоденний одяг для занять (дівчата):

 * Жакет та спідниця без розрізів до коліна, брюки (не джинси та не stretch-модель). сарафан.

 * Блуза біла або однотонна ( не футболка, не майка).

 *Туфлі (без підборів або невисокий каблук, платформа помірної висоти, не кросівки).

 * Колготи тілесного або темного кольору.

 Зміни, які допускаються взимку, при низькій температурі:

 * Легкий светр (гольф) під жакет. Жилет (на блузу), жакет.

 Зміни, які допускаються влітку при високій температурі:

 *Блуза з коротким рукавом (не футболка) без жакета. Літні відкриті туфлі.

 Важливо:

 * Шкільна форма має бути бездоганно випрана та випрасувана.

 * Учень повинен мати чисту носову хустинку, гребінець.

 * Учень зобов'язаний слідкувати за чистотою тіла, рук, зубів, носа, вух.

 * У другій половині дня (під час роботи групи продовженого дня, гуртків та спортивних секцій) для учнів дозволяється заміна ділового одягу на одяг довільного спортивного стилю.

 Одяг для занять фізичною культурою:

 *Cпортивний костюм, футболка, кросівки або кеди, змінні шкарпетки.

 * Стрічка або заколка для довгого волосся у дівчат.

 

Вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів

При оцінюванні  навчальних досягнень учнів  ураховуються:

- характеристики відповіді учня: цілісність, повнота, логічність, обґрунтованість, правильність;

-  якість знань: осмисленість, глибина, гнучкість, дієвість, системність, узагальненість, міцність;

- ступінь сформованості загальнонавчальних та предметних умінь і навичок;

- рівень володіння розумовими операціями: вміння аналізувати, синтезувати, порівнювати, абстрагувати, класифікувати, узагальнювати, робити висновки тощо;

- досвід творчої діяльності (вміння виявляти проблеми та розв’язувати їх,  формулювати гіпотези);

-  самостійність оцінних суджень.

Ці орієнтири покладено в основу чотирьох рівнів навчальних досягнень учнів: початкового, середнього, достатнього, високого.

Перший рівень - початковий. Відповідь учня (учениці) фрагментарна, характеризується початковими уявленнями про предмет вивчення.

Другий рівень - середній. Учень (учениця) відтворює основний навчальний матеріал, виконує завдання за зразком, володіє елементарними вміннями навчальної діяльності.

         Третій рівень — достатній. Учень (учениця) знає істотні ознаки понять, явищ, зв'язки між ними, вміє пояснити основні закономірності, а також самостійно застосовує знання в стандартних ситуаціях, володіє розумовими операціями (аналізом, абстрагуванням, узагальненням тощо), вміє робити висновки, виправляти допущені помилки. Відповідь учня (учениця)  правильна, логічна, обґрунтована, хоча їм бракує власних суджень.

   Четвертий рівень - високий. Знання учня (учениці) є глибокими, міцними, системними; учень (учениця) вміє застосовувати їх для виконання творчих завдань, його (її) навчальна діяльність позначена вмінням самостійно оцінювати різноманітні ситуації, явища, факти, виявляти і відстоювати особисту позицію. Водночас, визначення високого рівня навчальних досягнень, зокрема оцінки 12 балів, передбачає знання та уміння в межах навчальної програми і  не передбачає участі школярів у олімпіадах, творчих конкурсах тощо .

    Кожний наступний рівень вимог вбирає в себе вимоги до попереднього, а також додає нові характеристики.

Критерії оцінювання навчальних досягнень реалізуються в нормах оцінок, які встановлюють чітке співвідношення між вимогами до знань, умінь і навичок, які оцінюються, та показником оцінки в балах.

 

Рівні навчальних

досягнень

Бали

 

 

Загальні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

 

 

I. Початковий

1

Учень (учениця) може розрізняти об'єкти вивчення

2

Учень  (учениця)  відтворює незначну частину навчального матеріалу, має нечіткі уявлення про об'єкт вивчення

3

Учень (учениця) відтворює частину навчального матеріалу; з допомогою вчителя виконує елементарні завдання

II. Середній

4

Учень (учениця) з допомогою вчителя відтворює основний навчальний матеріал, може повторити за зразком певну операцію, дію

5

Учень (учениця) відтворює основний навчальний матеріал, здатний з помилками й неточностями дати визначення понять, сформулювати правило

6

Учень (учениця) виявляє знання й розуміння основних положень навчального матеріалу. Відповідь його(її) правильна, але недостатньо осмислена. Вміє застосовувати знання при виконанні завдань за зразком.

III.  Достатній

7

Учень (учениця) правильно відтворює навчальний матеріал, знає основоположні теорії і факти, вміє наводити окремі власні приклади на підтвердження певних думок, частково контролює власні навчальні дії

8

Знання учня (учениці) є достатніми, він (вона) застосовує вивчений матеріал у стандартних ситуаціях, намагається аналізувати, встановлювати найсуттєвіші зв'язки і залежність між явищами, фактами, робити висновки, загалом контролює власну діяльність. Відповідь його (її)  логічна,  хоч і має  неточності

9

Учень (учениця)  добре володіє вивченим матеріалом, застосовує знання в стандартних ситуаціях, уміє аналізувати й систематизувати інформацію, використовує загальновідомі докази із самостійною і правильною аргументацією

IV.  Високий

10

Учень (учениця) має  міцні знання, здатний (а)  використовувати їх у практичній діяльності, робити висновки, узагальнення, аргументувати їх

11

Учень (учениця) на високому рівні володіє узагальненими знаннями в обсязі та в межах вимог навчальних програм, аргументовано використовує їх у різних ситуаціях, уміє знаходити інформацію та аналізувати її, ставити і розв'язувати проблеми

12

Учень  (учениця) має системні глибокі знання в обсязі та в межах вимог навчальних програм, усвідомлено використовує їх у стандартних та нестандартних ситуаціях. Уміє самостійно аналізувати, оцінювати, узагальнювати опанований матеріал, самостійно користуватися джерелами інформації, приймати рішення

 

 

Форма входу
Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024