Меню сайту
Наше опитування
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Інформація для батьків
Вимоги до шкільної форми учня Великоолександрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Адміністрація школи звертається до батьків з проханням постійно контролювати виконання учнями вимог щодо зовнішнього вигляду. Ці вимоги співпадають з державною політикою України у цьому питанні. Крім того, дані вимоги допомагають правильному вихованню ділової культури та зменшують відповідні видатки батьків. Згідно з Указом президента України від 02.06.1996 р. №417 "Про шкільну форму для учнів середніх закладів освіти", постанови Кабінету Міністрів України від 22.08.1998 р. №1004 "Про запровадження шкільної форми для учнів середніх закладів освіти", наказом Головного управління освіти і науки від 03.06.2004р. №189 "Про шкільну форму" та від 09.12.2004 р. №346 "Про посилення контролю щодо забезпечення шкільною формою учнів загальноосвітніх закладів освіти" учень повинен з'являтися до школи у формі, яка є обов'язковою. Щоденний одяг для занять (хлопці): * Діловий костюм, сорочка біла або однотонна світлого кольору, туфлі ( не кросівки). Зміни, які допускаються взимку, при низькій температурі: * Легкий светр (гольф) під піджак. Жилет (на сорочку під піджак). Зміни, які допускаються влітку, при високій температурі: * Сорочка з коротким рукавом (не футболка) без піджака. Літні відкриті туфлі. Щоденний одяг для занять (дівчата): * Жакет та спідниця без розрізів до коліна, брюки (не джинси та не stretch-модель). сарафан. * Блуза біла або однотонна ( не футболка, не майка). *Туфлі (без підборів або невисокий каблук, платформа помірної висоти, не кросівки). * Колготи тілесного або темного кольору. Зміни, які допускаються взимку, при низькій температурі: * Легкий светр (гольф) під жакет. Жилет (на блузу), жакет. Зміни, які допускаються влітку при високій температурі: *Блуза з коротким рукавом (не футболка) без жакета. Літні відкриті туфлі. Важливо: * Шкільна форма має бути бездоганно випрана та випрасувана. * Учень повинен мати чисту носову хустинку, гребінець. * Учень зобов'язаний слідкувати за чистотою тіла, рук, зубів, носа, вух. * У другій половині дня (під час роботи групи продовженого дня, гуртків та спортивних секцій) для учнів дозволяється заміна ділового одягу на одяг довільного спортивного стилю. Одяг для занять фізичною культурою: *Cпортивний костюм, футболка, кросівки або кеди, змінні шкарпетки. * Стрічка або заколка для довгого волосся у дівчат.
Вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів При оцінюванні навчальних досягнень учнів ураховуються: - характеристики відповіді учня: цілісність, повнота, логічність, обґрунтованість, правильність; - якість знань: осмисленість, глибина, гнучкість, дієвість, системність, узагальненість, міцність; - ступінь сформованості загальнонавчальних та предметних умінь і навичок; - рівень володіння розумовими операціями: вміння аналізувати, синтезувати, порівнювати, абстрагувати, класифікувати, узагальнювати, робити висновки тощо; - досвід творчої діяльності (вміння виявляти проблеми та розв’язувати їх, формулювати гіпотези); - самостійність оцінних суджень. Ці орієнтири покладено в основу чотирьох рівнів навчальних досягнень учнів: початкового, середнього, достатнього, високого. Перший рівень - початковий. Відповідь учня (учениці) фрагментарна, характеризується початковими уявленнями про предмет вивчення. Другий рівень - середній. Учень (учениця) відтворює основний навчальний матеріал, виконує завдання за зразком, володіє елементарними вміннями навчальної діяльності. Третій рівень — достатній. Учень (учениця) знає істотні ознаки понять, явищ, зв'язки між ними, вміє пояснити основні закономірності, а також самостійно застосовує знання в стандартних ситуаціях, володіє розумовими операціями (аналізом, абстрагуванням, узагальненням тощо), вміє робити висновки, виправляти допущені помилки. Відповідь учня (учениця) правильна, логічна, обґрунтована, хоча їм бракує власних суджень. Четвертий рівень - високий. Знання учня (учениці) є глибокими, міцними, системними; учень (учениця) вміє застосовувати їх для виконання творчих завдань, його (її) навчальна діяльність позначена вмінням самостійно оцінювати різноманітні ситуації, явища, факти, виявляти і відстоювати особисту позицію. Водночас, визначення високого рівня навчальних досягнень, зокрема оцінки 12 балів, передбачає знання та уміння в межах навчальної програми і не передбачає участі школярів у олімпіадах, творчих конкурсах тощо . Кожний наступний рівень вимог вбирає в себе вимоги до попереднього, а також додає нові характеристики. Критерії оцінювання навчальних досягнень реалізуються в нормах оцінок, які встановлюють чітке співвідношення між вимогами до знань, умінь і навичок, які оцінюються, та показником оцінки в балах.
|
Пошук
Календар
Архів записів
Друзі сайту
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||